پیرزنی که از پیراهن مردانه پولو اصل برای کاور وسایل برقی خود استفاده می کند

حتی باکیفیت ترین پیراهن با برش کاملا منطبق، اگر در ابتدا اندازه را اشتباه تعیین کرده باشید، وضعیت را نجات نخواهد داد یقه خیلی تنگ یا آستین کوتاه کل تصور را خراب می کند و آن مرد نمی تواند چنین چیزی را بپوشد.

به همین دلیل است که انتخاب پیراهن مردانه پولو اصل بر اساس معیارهای زیر است پس تا نهتای این مقاله را با دقت بخوانبد.

گردن یقه پیراهن باید محکم بسته شود، اما پوشیدن پیراهن راحت باقی می ماند اگر می توانید انگشت شست خود را بین گردن و یکی از دو طرف محصول (تقریباً 1-1.5 سانتی متر) بچسبانید، انتخاب درست انجام شده است.

در غیر این صورت، چیز یا خیلی کوچک یا خیلی بزرگ خواهد بود.

آستین درز شانه باید به شدت در امتداد خط باشد در این حالت طول آستین در حالت پایین به خم شدن انگشت شست می رسد.

هنگام پوشیدن پیراهن، نباید بیش از یک و نیم از زیر ژاکت بیرون بزند و در مورد سرآستین برای دکمه سر دست، دو سانتی متر.

پیراهن

بالاتنه پیراهن مردانه را باید طوری انتخاب کنید که باسن را بپوشاند پیراهن خیلی کوتاه نامرتب و شلخته خواهد بود معمولاً وقتی مردی از روی میز بلند می شود و پیراهن از شلوار بیرون می آید، حوادثی اتفاق می افتد.

همچنین مهم است که وقتی دکمه ها بسته می شوند، چیز خیلی سفت ننشیند و کشیده نشود، اما مانند یک کیسه روی شکل آویزان نشود.

یکی از موفق ترین راه های اصلاح بصری صورت، انتخاب صحیح فرم یقه است مد امروزی از انواع مختلفی از اجرای این جزئیات استفاده می کند که از بین آنها هر مردی قادر خواهد بود گزینه مناسب را انتخاب کند به طور خاص، در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

کنت که نسخه کلاسیک طرح یقه است انتهای آن تیزتر و بلندتر است و وقتی دکمه ها را ببندید مثلثی با شکل منظم تشکیل می دهد.

انتخاب چنین پیراهن مردانه ای تصمیم خوبی است، زیرا هم با لباس های تجاری و هم با لباس های غیررسمی هماهنگ می شود یقه با هر نوع گره کراواتی عالی به نظر می رسد مناسب افرادی با صورت های بیضی، مربع و گلابی شکل است.

ویندزور که با نام “کوسه” نیز یافت می شود لبه های چنین یقه می تواند هم تیز و هم گرد باشد، با این حال، انتهای آن به طور گسترده ای به طرفین جدا می شود.

پیراهن مردانه پولو اصل برای مجالس رسمی مناسب است و با کراوات و پاپیون ترکیب می شود برای مردانی که دارای شکل صورت به شکل لوزی یا مثلث معکوس هستند، به نظر مطلوب می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.