چای گوزل در بازار موجب تقویت بینایی در سالمندان می شود

چای گوزل در بازار حاوی تانن ها (تانن، کاتچین، پلی فنول ها)، ویتامین های C، B1، B2، K، P و PP، اسانس ها، کافئین و تئین، اسیدهای آمینه، و همچنین آهن، منگنز، منیزیم، سدیم، سیلیکون، کلسیم، پتاسیم، ید، فلوئور، فسفر، مس، طلا.

100 گرم چای سیاه دم کرده ساده حدود 3 تا 5 کالری دارد در حالی که 100 گرم چای سبز دم کرده ساده 1 کالری دارد.

ماریا کنستانتینوا، متخصص تغذیه به ریانووستی گفت: از آنجایی که ارزش انرژی پایین است، اغلب نادیده گرفته می شود و آنها می نویسند که محتوای کالری صفر است.

انواع و اقسام چای بسیار بیشتر از انواع سیاه و سبزی است که در قفسه های فروشگاه ها آشنا هستند رایج ترین آنها علاوه بر موارد فوق، شامل چای سفید، چینی (اولانگ و پوئر)، گندم سیاه، کوریل، چای ایوان و هیبیسکوس است.

«انواع مختلف چای به طرق مختلف بر بدن هر فرد تأثیر می گذارد به عنوان مثال، رنگ سبز به کسی نیرو می بخشد و به او لحن می بخشد و برعکس، کسی را آرام می کند.

چای

اما یک ایده ثابت و ثابت در مورد خواص کلی چای وجود دارد، “ورا زاگربلنایا توضیح داد.

محبوب ترین نوع چای سیاه است برگهای درختچه تحت تخمیر کامل (اکسیداسیون) قرار می گیرند که باعث می شود طعم نوشیدنی اشباع تر و سایه تیره تر شود.

در عین حال، چای با وجود اکسیداسیون، برخی از خواص مفید خود را که در بین دوستداران نوشیدنی ارزشمند است، حفظ می کند، به عنوان مثال، خستگی را از بین می برد و تأثیر مفیدی بر سیستم گوارشی دارد.

لازم به ذکر می باشد که چای سبز چایی است که از برگ های همان درختچه چای سیاه تهیه می شود.

با این حال، در این مورد، مواد خام حداقل تحت تخمیر قرار می گیرند به همین دلیل، چنین چای ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بیشتری را حفظ می کند.