کارتن پستی ارزان بزرگترین دروغ تجاری برای کسب سود بیشتر است

اکثر کارتن پستی ارزان از تقریباً 35٪ مواد بازیافتی ساخته شده‌اند، حتی اگر این درصد می‌تواند بسیار بیشتر باشد.

اگرچه بازیافت کارتن پستی یک گزینه عالی برای کاهش تاثیر ساخت مقوا در آینده است، اما استفاده مجدد از مقوا نیاز به مواد دیگری را که می‌توان برای تولید محصولاتی که می‌توانند با مقوای اطراف خانه‌تان جایگزین شوند، کاهش می‌دهد!

چه از کارتن پستی استفاده مجدد یا بازیافت کنید، فقط مطمئن باشید که مقوای شما به زباله دانی ختم نمی شود! محل های دفن زباله متان و دی اکسید کربن تولید می کنند و مواد آلی تجزیه می شوند.

هر دوی این گازها گازهای گلخانه ای هستند، بنابراین انتشار آنها در جو اثرات مضری بر محیط زیست و اقلیم ما دارد.

محل های دفن زباله نیز اغلب در جوامع حاشیه نشین هستند، بنابراین محدود کردن اثری که دفن زباله بر جامعه اطراف می گذارد برای عدالت اجتماعی نیز مهم است.

گرافیک Dartmouth در زیر، اهمیت بازیافت مواد ساخته شده از کاغذ مانند مقوا را به عنوان 1.15 کیلوگرم دی اکسید کربن در هر کیلوگرم کاغذ تولید شده نشان می دهد.

کارتن

با وجود این، سالانه 850 میلیون تن مقوا در ایالات متحده دور ریخته می شود که تقریباً 1.4 میلیون درخت است. درختان به همراه انجام فتوسنتز که به مکش دی اکسید کربن از جو کمک می کند و به کاهش بحران آب و هوا کمک می کند، زیستگاه گونه ها را تشکیل می دهند.

درختان جزء لاینفک یک اکوسیستم جنگلی سالم هستند، جنگل زدایی مضر است، بنابراین بازیافت مقوا از اهمیت بالایی برخوردار است.

راه های استفاده مجدد از کارتن پستی در خانه: آن را با یک کیسه پلاستیکی که در قسمت پایین آن سوراخ هایی ایجاد شده است، به یک گلدان تبدیل کنید. برای تزئین بیشتر، می توانید مقوا را رنگ آمیزی کنید تا سرگرم کننده تر شود.

کارتن پستی مقوایی را رنگ آمیزی کنید یا با پارچه خط بکشید تا ظروف نگهداری خوب بسازید. دایره های کوچک را برش بزنید و آنها را رنگ کنید تا زیر لیوانی درست کنید.

به قطعات کوچک برش دهید و به عنوان لغزنده مبلمان برای محافظت از کف خود استفاده کنید. روی علف های هرز در حیاط خلوت خود قرار دهید تا علف های هرز را به طور طبیعی و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی از بین ببرید.

به سادگی جعبه شکسته را روی علف های هرز بگذارید و با شلنگ خیس کنید، سپس با خاک بپوشانید.