کالری مفید تخمه

امروزه آفتابگردان در سرتاسر جهان کشت می شود – عمدتاً برای تولید روغن آفتابگردان که از هسته آن فشرده می شود. بزرگترین تولیدکنندگان روغن آفتابگردا می باشدآرد تخمه آفتابگردان را می‌توان از کیک پرس، یعنی هسته‌های روغن‌زدایی که پس از تولید روغن باقی می‌ماند، تهیه کرد. این در نان ها، رول ها و کراکرها، به ویژه در دستور العمل های کم کربوهیدرات استفاده می شود، زیرا فقط نیمی از محتوای کربوهیدرات آرد معمولی را دارد (35 درصد در مقابل 60-70 درصد).

اسپردهای تهیه شده از دانه های آفتابگردان پوره شده که یادآور پنیر خامه ای هستند، مدت هاست که در بازار هستند، به عنوان مثال. ب از چمنزار کوتوله یا خوب برای زندگی . سپس دستور اولیه را می توان با سایر مواد مانند پاپریکا، پیاز، پیازچه، سیر وحشی، چیلی، کاری، ریحان و غیره ترکیب کرد تا تنوع بی شماری بسیار خوشمزه از این اسپری ها برای هر سلیقه ای وجود داشته باشد. البته این اسپرد و دیپ ها را هم می توانید خودتان تهیه کنید.

فروش عمده تخمه آفتابگردان چینی

تخمه آفتابگردان بسیار سالم است، زیرا حاوی مواد ارزشمند بسیاری است. به عنوان مثال، آنها منابع خوبی از پروتئین و فیبر هستند. در این پی دی اف ارزش غذایی تخمه آفتابگردان را مشاهده خواهید کرد. دانه های آفتابگردان مقدار زیادی اسیدهای چرب غیر اشباع، به ویژه اسید لینولئیک – یکی از شناخته شده ترین اسیدهای چرب امگا 6 (17000 میلی گرم در 100 گرم) را فراهم می کند. از طرف دیگر محتوای اسیدهای چرب امگا 3 (آلفا لینولنیک اسید) کم است (26 میلی گرم در 100 گرم). محتوای اسیدهای چرب تک غیراشباع حدود 6500 میلی گرم است. این عمدتا اسید اولئیک است که به مقدار بسیار زیادی در روغن زیتون یا بادام وجود دارد.

وقتی صحبت از انتخاب روغن مناسب برای پخت و پز می شود، روغن آفتابگردان اغلب توصیه نمی شود. نسبت امگا 6 به امگا 3 بسیار بد است (زیرا حاوی اسید لینولئیک / امگا 6 بیش از حد است)، به همین دلیل است که روغن می تواند اثر التهابی داشته باشد. نسبت ایده آل امگا 6 به امگا 3 به طور کلی 4 به 1 است (4 برابر امگا 6 بیشتر از امگا 3). با این حال، در روغن آفتابگردان نسبت 120 به 270 است: 1. بنابراین اگر به طور مداوم و منحصراً از روغن آفتابگردان استفاده کنید، می توانید بیماری های التهابی را ترویج دهید و به صادرات تخمه فکر کنید.

با این وجود، اسید لینولئیک مانند آلفا-لینولنیک اسید یک اسید چرب ضروری است که باید از رژیم غذایی به دست آید. پس ذاتا بد نیست. تنها مشکل، مقدار زیاد اسید لینولئیک است – و نه همیشه. همیشه به کل بسته یک رژیم بستگی دارد. به عنوان مثال، می توان به خوردن غذاهای غنی از امگا 3 بیشتر توجه کرد. برای راه‌های بیشتر برای بهبود نسبت امگا 3 به امگا 6، پیوند زیر را بررسی کنیدبنابراین حتی اگر روغن آفتابگردان برای سلامتی ایده آل نباشد اگر به مقدار زیاد استفاده شود، به علت طبع تخمه مصرف آن در هر صورت سالم است و حتی اثر ضد التهابی دارد. این را یک مطالعه مشاهده‌ای بر روی 6000 نفر منتشر شده در مجله آمریکایی اپیدمیولوژی نشان داد.

افرادی که 30 گرم تخمه آفتابگردان را 5 بار در هفته می‌خورند نسبت به افرادی که کمتر یا هرگز دانه‌های آفتابگردان را مصرف نمی‌کنند، سطح التهاب کمتری در خون خود دارند. این امر در مورد مصرف سایر مغزها و مغزها مانند آجیل کاج یا گردو نیز صدق می کند. فرض بر این است که مصرف مغزها و مغزها با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و دیابت مرتبط است.