کتری قوری شیشه ای برقی که همزمان با جوشاندن آب موسیقی پخش می کند

در حالی که این دستگاه شبیه کتری قوری شیشه ای برقی نیست 4 لیتر آب را گرم می کند و برای مهمانی ها یا گروه های بزرگ عالی است.

اگر آب بیش از حد سرد شده است از بین چهار تنظیم دما و یک گزینه جوش مجدد سریع را انتخاب کنید. دیگ گرمکن دارای یک محفظه مهر و موم شده با خلاء است که ما در آزمایشات خود دریافتیم که دما را حفظ می کند، حتی زمانی که به برق متصل نیست.

از دستگیره برای حمل و نقل و استفاده از آن در حین حرکت استفاده کنید یا آن را از برق بکشید و روی پیشخوان بگذارید تا یک تنظیم گرم نگه داشته شود. قسمت بیرونی در لمس خنک می ماند و پنجره دید بزرگ همیشه به شما امکان می دهد بدانید چقدر باقی مانده است.

کتری

در آزمایشگاه لوازم آشپزخانه و نوآوری آشپزی موسسه Good Housekeeping، ما بهترین کتری های چای برقی موجود در بازار را گردآوری کردیم. از بین 10 کتری که در طول سال ها آزمایش کرده ایم، شش عدد از آنها در این لیست قرار گرفتند.

هنگام آزمایش، برخی از چیزهایی که ما اندازه‌گیری کردیم این بود که چقدر طول می‌کشد تا کتری‌ها برای پنج چای مختلف به جوش بیایند که اگر ظرف 1.5 دقیقه یا کمتر بجوشد رتبه بالایی را کسب می‌کردند و همچنین اینکه چقدر دما را در فاز گرم نگه داشتند.

ما همچنین حدود 11 نقطه داده دیگر مانند دما و تنظیمات قابل برنامه ریزی برای انواع مختلف چای و قهوه اندازه (بعضی از کتری ها تا دو فنجان می جوشند در حالی که یکی از انتخاب های ما می تواند تا 17 گرم شود) نوع دهانه و سهولت در ریختن به علاوه در نظر گرفتیم.

سهولت استفاده کلی ما از کتری برقی همچنین در نظر گرفتیم که آیا می توانید چای را مستقیماً در کتری دم کنید یا خیر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.