کلاسور طراحی که در مواقع ضروری قابلیت تبدیل شدن به کیف مهندسی را دارد

نوت بوک ها و  کلاسور طراحی جدید تا جایی که می توانند متنوع هستند. آن‌ها می‌توانند جلدهایی با جملات حواس‌پرور یا گنده‌آمیز داشته باشند یا می‌توانند حس صیقلی یک مجله با جلد گالینگور را داشته باشند.

آنها می توانند پوششی به شکل آناناس یا ویولن داشته باشند. آنها حتی می توانند با کاغذ مخصوص برای جوهر ناپدید شونده همراه شوند. فقط به تمام پیام های سرگرم کننده ای که می توانید بنویسید فکر کنید.

درست مانند طراحی، صحافی نوت بوک متفاوت است. نوت‌بوک‌های نوت‌بوک می‌توانند دارای جلد مارپیچی، حلقه‌دار، جلد سخت، جلد نرم یا هر نوع صحافی دیگری باشند.

در مورد تعداد صفحات آنها شما آن را حدس زدید. تعداد صفحات بسیار متغیر است. همه چیز به طراحی دفترچه یادداشت بستگی دارد.

بیایید به کار با این نوت بوک ها بپردازیم. نوت‌بوک‌های تجاری به شما کمک می‌کنند تا با تمام وظایف، جلسات و اهدافی که برای روز، هفته یا ماه دارید سازماندهی کنید.

برخی از مردم آنها را برنامه ریز روزانه یا ماهانه می نامند. هر چیزی که برای برنامه ریزی نیاز دارید، می توانید آن را در یک دفترچه یادداشت تجاری برنامه ریزی کنید.

این نوت‌بوک‌ها می‌توانند تقویم، بخش‌های تقسیم‌شده و ابزارهای دیگر داشته باشند و اغلب دارای روکش‌های ضخیمی هستند که از چرم، پارچه یا مواد باکیفیت دیگر ساخته شده‌اند.

کلاسور

بیشتر نوت‌بوک‌های تجاری دارای بخش‌های هفتگی برای ثبت قرار ملاقات‌ها و پروژه‌های شما در آن هفته هستند. آنها برای متخصصان، دانشجویان و هر کسی که به سازماندهی کمی بیشتر در زندگی خود نیاز دارد کار می کند.

ملاحظات نوت بوک: انواع دفترچه های مدرسه، محل کار و بازی را دیده اید. در اینجا برخی از جزئیات دقیق وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اندازه: نوت بوک ها در اندازه های کلاسیک عرضه می شوند. اندازه آنها از 8.5 در 11 اینچ که رایج ترین اندازه برای نوت بوک های بزرگ است تا 6 در 8 اینچ، 4 در 6 اینچ یا کوچکتر متغیر است. برخی از نوت بوک ها در اندازه های سفارشی هستند. دیگران بر اساس اندازه دسته بندی می شوند.

هنگام انتخاب نوت بوک خود در نظر بگیرید که آن را در کجا ذخیره می کنید و آیا می خواهید قابل حمل باشد یا خیر. هرچه نوت بوک کوچکتر باشد موبایل بیشتری دارد. شما هرگز نمی دانید که این انفجار خلاقیت چه زمانی رخ خواهد داد.

نوع کاغذ: دو نوع کاغذ اصلی وجود دارد: استوک کاغذ و استوک کارت. استوک کاغذ بهترین انتخاب برای کاغذ نوت بوک است و این همان چیزی است که در کتاب ها نیز می بینید. ممکن است استوک کاغذی با روکش صاف یا کاغذی با روکش پوششی داشته باشید که در لمس کمی خشن است.

استوک کارت، که گاهی به آن استوک جلد می‌گویند، کاغذ ضخیم‌تری است که برای روکش‌ها و درج‌ها کار می‌کند. کاغذ شما ممکن است بدون اسید نیز باشد، به این معنی که با افزایش سن زیاد زرد نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.