کلوچه فومن کیلویی که موجب دعوای وحشتناک دو دانش آموز شد

کوکی ها و کلوچه فومن کیلویی دسر مورد علاقه بسیاری از مردم در سراسر جهان هستند. با طعم‌ها و بافت‌ها در انواع مختلف، چیزی برای لذت بردن همه وجود دارد.

می توانید کلوچه فومن را در هر نانوایی، خواربار فروشی و حتی پمپ بنزین پیدا کنید. با این حال، هیچ چیز بهتر از یک کلوچه فومن خانگی نیست. همچنین کمک می کند که آنها یک دسر آسان برای تهیه هستند!

کوکی های چیپسی شکلاتی احتمالاً شناخته شده ترین کوکی برای اکثر مردم هستند. اما، این کوکی تا کمتر از 100 سال پیش ایجاد نشده بود.

زنی به نام روث ویکفیلد کوکی شکلاتی را در دهه 1930 درست کرد. او این کار را با اضافه کردن یک شکلات خرد شده به یکی از دستور العمل های کوکی کره ای خود انجام داد.

از آنجا، کلوچه فومن شکلاتی پیدا شد و تبدیل به خوراکی محبوب امروزی شد. فقط چیزی در مورد این دسر جویدنی و شکلاتی وجود دارد که همیشه باعث لبخند من می شود.

مواد تشکیل دهنده بیسکویت چیپسی شکلاتی عبارتند از:

پایه ای از آرد، شکر، شکر قهوه ای، نمک، کره، تخم مرغ، جوش شیرین و عصاره وانیل

شکلات چیپسی

آجیل (اختیاری)

کلوچه

چیپس شکلات یک غذای راحتی کلاسیک و همراه کامل یک لیوان شیر است.

معمولاً در زمان کریسمس کوکی‌های شیرینی زنجفیلی را خواهید دید، زیرا مردان شیرینی زنجبیلی و تزئین خانه شیرینی زنجفیلی از فعالیت‌های محبوب هستند.

ادویه های داخل کلوچه فومن همیشه حس کریسمس را القا می کنند. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید در زمان های دیگر سال شیرینی زنجبیلی بخورید.

اولین دستور پخت شیرینی زنجبیلی از یونان در سال 2400 قبل از میلاد شروع شد. بنابراین، سال‌ها مورد علاقه بوده است، و این دستور غذا به من کمک کرد تا بفهمم کوکی‌های شیرینی زنجبیلی چقدر می‌توانند خوب باشند.

کلوچه فومن نرم و جویدنی هستند و ادویه های گرم و شیرینی جزئی آنها یک انتخاب خوب را ایجاد می کند.

مواد تشکیل دهنده شیرینی زنجبیلی شامل:

پایه ای از آرد، شکر قهوه ای، نمک، کره، تخم مرغ، جوش شیرین و عصاره وانیل،

زنجبیل آسیاب شده، دارچین آسیاب شده، فلفل دلمه ای آسیاب شده، میخک آسیاب شده

کلوچه فومن به دلیل طعم شیرین و کره ای مورد علاقه بسیاری هستند. آنها معمولاً به دلیل عصاره وانیل طعم وانیلی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.