کمبود سیب گلاب در تره بار موجب درگیری بازاریان شد

یک مطالعه در سال 2021 نشان داد افرادی که از میوه های کامل مانند سیب گلاب در تره بار در رژیم غذایی خود استفاده می کردند نسبت به افرادی که میوه نمی خوردند 36 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در 5 سالگی بودند.

بر اساس منبع معتبر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) افرادی که بیشترین فیبر را مصرف می کنند، کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 هستند. افرادی که قبلاً دیابت دارند و رژیم غذایی با فیبر بالا دارند نیز ممکن است سطح قند خون پایین‌تری داشته باشند.

انجمن دیابت آمریکا خوردن میوه های تازه، از جمله سیب گلاب را برای سیر کردن یک دندان شیرین و تامین تغذیه توصیه می کند. با این حال، این سازمان به مردم یادآوری می کند که محتوای کربوهیدرات موجود در میوه را در نظر بگیرند.

100 گرم سیب گلاب خام گرانی اسمیت حاوی 13.2 گرم منبع مطمئن کربوهیدرات است که 10.6 گرم آن شکر است. با این حال، فیبر غذایی و سایر مواد مغذی را نیز فراهم می کند. این بدان معناست که به عنوان یک میان وعده شیرین، فواید سلامتی بیشتری دارد.

سیب

خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید: مصرف غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ممکن است به جلوگیری از استرس اکسیداتیو که باعث آسیب سلولی می شود، که ممکن است منجر به ایجاد برخی سرطان ها شود، کمک کند. سیب گلاب منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها است.

به حفظ وزن متوسط کمک کنید: فیبر موجود در سیب گلاب می تواند به فرد کمک کند برای مدت طولانی تری احساس اعتماد کامل داشته باشد و احتمال پرخوری را کاهش دهد. این ممکن است به افراد کمک کند وزن خود را مدیریت کنند.

یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که فیبر غذایی موجود در میوه ها و سبزیجات از کاهش وزن در زنان حمایت می کند. مصرف میوه ها و سبزیجات می تواند میزان غذا خوردن را کاهش دهد و کالری کمتری را در عین حال سیرکننده به بدن برساند.

یک مطالعه در سال 2022 همچنین نشان داد که سیب گلاب های کامل فوجی پتانسیل کاهش سطح چربی سلولی در سلول های 3T3-L1 را دارند، به این معنی که ممکن است اثرات ضد چاقی داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.