کیوی تالش در روسیه موجب زنده شدن مردی شد

کیوی یک موجود استاندارد در سالاد میوه است. کیوی تالش در روسیه پرورش داده می شود. کیوی سرشار از ویتامین C است و دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است که به تقویت عملکرد سیستم ایمنی و افزایش محافظت و ترمیم سلول ها کمک می کند.

مطالعات به کیوی پر فیبر و غنی از پتاسیم به عنوان کمک احتمالی به سلامت قلب و عملکرد تنفس اشاره می‌کنند. تحقیقات نشان می دهد که کیوی برای کودکان مبتلا به مشکلات تنفسی مفید است.

با همه این مزایا جای تعجب نیست که کیوی اغلب در فهرست “ابر غذاها” جایی پیدا می کند غذاهای کاملی که قوی ترین مواد مغذی و محافظ سلامت را دارند.

در اینجا چند خبر وجود دارد که ممکن است کیوی را به یک ابر غذای واقعی تبدیل کند: تحقیقات جدید نشان می دهد که خوردن کیوی ممکن است فواید قابل توجهی برای خواب داشته باشد.

محققان دانشگاه پزشکی تایپه تایوان اثرات مصرف کیوی بر خواب را بررسی کردند. آنها دریافتند که خوردن کیوی به صورت روزانه با بهبود قابل توجهی در کیفیت خواب و کمیت خواب مرتبط است.

مطالعه آنها شامل 22 زن و 2 مرد بین 20 تا 55 سال بود. همه آنها نوعی اختلال خواب را تجربه می کردند. همان خواص آنتی اکسیدانی که فواید سلامتی بسیاری را ارائه می دهد نیز ممکن است به بهبود خواب کمک کند.

رابطه بین غذاهای آنتی اکسیدانی و خواب رابطه ای است که ما تازه در حال درک آن هستیم. تحقیقات ارتباط اساسی بین خواب و آنتی اکسیدان ها در بدن ایجاد کرده است.

مطالعات نشان می دهد که خواب ضعیف با کاهش سطح آنتی اکسیدان مرتبط است و همچنین به نظر می رسد که خواب بهبودی به بازیابی سطوح آنتی اکسیدان کمک می کند.

تعدادی از مطالعات اثرات منفی آپنه انسدادی خواب را بر عملکرد آنتی اکسیدانی نشان داده اند و آنتی اکسیدان ویتامین C در درمان مشکلات قلبی عروقی مرتبط با آپنه خواب موثر است.

اما در مورد بهبود خود خواب چطور؟ ما هنوز تحقیقات زیادی در مورد نقش آنتی اکسیدان ها و غذاهای غنی از آنتی اکسیدان در بهبود خواب ندیده ایم.

این مطالعه اخیر ممکن است نقش کیوی و سایر غذاهای دارای آنتی اکسیدان بالا را در درمان مشکلات خواب نشان دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.