گرانترین کاشی سنتی یزد در زمان سلجوقیان کاربرد داشت

همانطور که می دانید کاشی سنتی یزد هزاران سال است که توسط انسان استفاده می شود، به عنوان مثال. به عنوان ماده ای برای پوشش، ظروف، ظروف، اهداف فنی یا پزشکی.

اما بالاتر از همه به عنوان یک میراث فرهنگی در حوزه هنر و زیبایی شناسی. عملاً هیچ مصالح ساختمانی خلاقانه‌تری از کاشی‌های سرامیکی سنتی وجود ندارد: به لطف رنگ‌ها، شکل‌ها و قالب‌های بی‌نهایت، می‌توان به هر سبک قابل تصوری پی برد.

علاوه بر این، کاشی‌های سرامیکی سنتی یکی از معدود موادی هستند که به همان اندازه برای کاربرد بر روی دیوارها و کف مناسب هستند و در نتیجه مفاهیم طراحی جامع را ممکن می‌سازند.

سطوح سرامیکی محکم مهر و موم شده اند. شیشه های برگردانده شده، پاشش، بخار یا رطوبت زیاد که در غیر این صورت لکه بر جای می گذارد، هیچ مشکلی برای کاشی ها ایجاد نمی کند.

کاشی

به‌ویژه به لطف پوشش Hytect ما، کنه‌های گرد و غبار، قارچ‌ها و میکروب‌ها نمی‌توانند جای پای خود را به دست آورند. کاشی ها از نظر مراقبت بادوام و بدون عارضه هستند.

کاشی ها محو نمی شوند، شکننده یا زرد نمی شوند. حتی زمانی که در معرض نور شدید خورشید یا نور شدید قرار می گیرند، کاشی ها رنگ اصلی خود را حفظ می کنند.

صرفه جویی در انرژی و دوستدار محیط زیست: سرامیک گرما را هدایت و ذخیره می کند. این همچنین به عنوان اثر اجاق گاز کاشی نامیده می شود. بنابراین، این گزینه ایده آل برای سیستم های گرمایش از کف یا دیواری راحت و کم مصرف است.

کاشی‌ها معمولاً مادام‌العمر دوام می‌آورند که آن‌ها را هم به دلایل زیست‌محیطی و هم اقتصادی انتخاب خوبی می‌کند.

علاوه بر این کاشی ها قابل بازیافت هستند زیرا می توانند در ظرفیت خود به عنوان یک ماده معدنی ثانویه ساختمانی یا به عنوان ماده خام برای کاشی های جدید مورد استفاده مجدد قرار گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.