استفاده از درب ضد سرقت نئوکلاسیک برای از بین بردن سحر و جادو

سیلندرها و کلیدهالامپ یا سیلندر یکی از مهمترین نکات در ایمنی درب ضد سرقت نئوکلاسیک می باشد.
ما می توانیم یک درب امنیتی سطح بالا داشته باشیم، اما اگر سیلندر بی کیفیت باشد، هیچ فایده ای نخواهد داشت.
چندین تولید کننده درب وجود دارند که توجه کافی به این عنصر ندارند و به نقطه ضعف خانه ما تبدیل می شود ضربه زدن، چیدن، سوراخ کردن، کلید جادویی، کپی های کلید سه بعدی، کپی های کلید سخت افزاری و موارد دیگر تهدیداتی هستند که بر روی سیلندر ما و در نتیجه خانه ما قرار می گیرند.
به طور کلی درب های زرهی نسبت به درب های زرهی استوانه های با کیفیت پایین تری دارند این سیلندرهای رده پایین فاقد حفاظت کافی در برابر برداشتن و ضربه زدن هستند.
علاوه بر این، عامل دیگری که باید در نظر گرفته شود، کلید است یک درب خزانه خوب باید دارای کلیدهای اختصاصی با محافظ فعال کپی روی کلید باشد تا اطمینان حاصل شود که نمی توان آنها را به طور تقلبی یا غیرمجاز کپی کرد.
درب
کلیدهای ثبت اختراع با محافظ مکانیکی ضد کپی دارای یک عنصر فعال در داخل هستند که از کپی شدن آنها در هر موسسه جلوگیری می کند فقط یک فروشنده مجاز و با پیروی از یک پروتکل امنیتی دقیق می تواند یک کپی از کلید مذکور تهیه کند.
لولاها عناصری هستند که درب را به چارچوب نگه می دارند و اجازه باز و بسته شدن درب را می دهند.
تفاوت اصلی در این جنبه بین درهای زرهی و زرهی این است که در درهای زرهی، لولاها به چوب پیچ می شوند، در حالی که درهای زرهی همانطور که در مطلب قبل توضیح دادیم، لولاها یا با پیچ یا با جوش به آن متصل می شوند. 
نتیجهما می‌توانیم بر تفاوت‌های درب زرهی و درب زرهی تاکید کنیم، اما فکر می‌کنیم با آنچه تاکنون نوشته شده، امنیت درب زرهی مشخص است ویژگی درب زرهیدرهای زرهی به طور فزاینده ای هم در خانه ها و هم در ادارات و مغازه ها در اسپانیا استفاده می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.