بزرگترین مرکز تخمه کدو گوشتی

بزرگترین مرکز تخمه کدو گوشتی درجه یک را با قیمت مناسب به صورت عمده و جزئی به خریداران عرضه می کند. تخمه کدو یکی از پرخاصیت ترین و در عین حال پر فروش ترین انواع تخمه در ایران است. کدو گوشتی بیشتر در آجیل شب عید استفاده می شود. قیمت مناسب و طعم مطلوبی دارد و به همین دلیل خرید و فروش آن در طول سال رونق خوبی دارد. می توانید این محصول را هم به صورت بسته بندی شده و هم فله ای در میزان دلخواه به صورت غیرحضوری هم خریداری کنید.

بزرگترین مرکز تخمه کدو گوشتی

مراحل خشک کردن تخمه کدو

مراحل خشک کردن تخمه کدو روش های مختلفی برای خشک کردن تخمه کدو استفاده می شود. در قدیم که میزان تقاضای بازار کمتر بود بیشتر به صورت سنتی و از طریق پهن کردن در آفتاب اقدام به خشک نمودن تخمه می نمودند. اما امروزه برای پوشش دهی به تقاضای بالایی که در بازار وجود دارد از روش های نوین تری برای این کار استفاده می کنند. برای خشک کردن و بو دادن تخمه ها به روش صنعتی ابتدا تخمه را از کدو جداسازی و به واحد شستشو منتقل می کنند.
در ادامه و برای تخمه ها کاملا تمیز و یکدست شود آن را با فشار شدید آب و محلول مخصوص تمیز می کنند. پس از شستشو وارد قسمت گرمخانه شده تا مغز تخمه کدو به خوبی خشک و آماده سرخ شدن گردد. در این مرحله دمای مناسب به وسیله اپراتور دستگاه تنظیم می شود تا تخمه ها در حین حرارت دچار سوختگی نشوند.
هرچه زمان بیشتری صرف شود، تخمه های کدو آهسته تر خشک شده و کیفیت مغز آن بالاتر می رود. پس از این مرحله تخمه کدو وارد سرخ کن برای بو داده شدن و بسته بندی می شود.

خرید فوری تخمه کدو گوشتی

خرید فوری تخمه کدو گوشتی برای خرید فوری تخمه کدو نمکی گوشتی کافیست به سایت ما مراجعه و بهترین نوع آن را در میزان مورد نیاز سفارش دهید. تخمه کدو گوشتی قیمت بسیار مناسبی دارد. خصوصا اگر به صورت عمده آن را سفارش دهید می توانید با یک هزینه کمتر، مقدار بیشتری از آن را خریداری کنید. در فروش آنلاین انواع تخمه کدو شور، خام ،بو داده و… به صورت مستقیم به خریداران عرضه می شود. در این شیوه به دلیل فروش بدون واسطه قیمت ها کمتر از قیمت فروشگاه های سطح شهر بوده و به همین دلیل نرخ ها مقرون به صرفه تر می باشد.
برای خرید فوری با یک جستجوی ساده در سایت می توانید تخمه کدو را با کیفیت های مختلف مشاهده و بر اساس میزان بودجه ای که برای خرید در نظر دارید، آن را انتخاب و سفارش دهید. سفارش محصول را می توانید در همه ساعات شبانه روز انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.