راهنمای خرید تخمه آفتابگردان شمشیری

این سایت به عنوان بهترین عرضه کننده انواع تخمه آفتابگردان در ایران شناخته شده است و بهترین و با کیفیت ترین تخمه های موجود در ایران را با قیمت مناسب به فروش می رساند. در این میان برای خرید تخمه آفتابگردان شمشیری در طعم های مختلف می توانید از راهنمای خرید این محصول که در ادامه به بررسی شده است استفاده نمایید. خریداران برای خرید این محصول به صورت عمده می توانند با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنند.

راهنمای خرید تخمه آفتابگردان شمشیری

دسته بندی تخمه آفتابگردان شمشیری

دسته بندی تخمه آفتابگردان شمشیری دسته بندی تخمه آفتابگردان بر اساس چهار دسته زیر می باشد:

  • درجه یک
  • درجه دو
  • درجه سه
  • درجه چهار

همچنین این نوع تخمه دارای طعم های مختلفی می باشد که می توان به انواع شور، خام و گلپردار آن نیز اشاره نمود. مزه تخمه شمشیری نمکی و گلپری بسیار خوشمزه می باشد به همین دلیل این نوع تخمه در بازار فروش بالاتری را به خود اختصاص داده است.

تخمه آفتابگردان شمشیری به صورت بسته بندی شده و یا فله با درجه کیفیت های مختلف به فروش می رسد. همانطور که می دانید تخمه از محصولات محبوب و پرفروش در بین مردم می باشد که نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز کشت می شود.

از مشخصات ظاهری این نوع تخمه می توان به رنگ سیاه آن اشاره نمود. در حالت کلی انواع دسته بندی تخمه شامل:

  • کله قوچی
  • شمشیری
  • قلمی
  • بادامی

می شود. در این میان از انواع تخمه شمشیری استقبال بیشتری تخمه آفتابگردان کله قوچی در بازار شده است و در پخت نان، شیرینی و … نیز از آنها استفاده می شود. در هنگام خرید این محصول حتما به تازه و سالم بودن آن توجه نمایید تا مزه کهنگی نداشته باشد.

قیمت عمده تخمه آفتابگردان

قیمت عمده تخمه آفتابگردان تخمه آفتابگردان محصولی است که در آجیل فروشی ها فروخته می شود، اما برخلاف آنچه بسیاری از مردم تصور می کنند فروش تخمه آفتابگردان با پوست حجم بالاتری نسبت به مغز این محصول دارد. قیمت عمده تخمه آفتابگردان با توجه به درجه کیفیت آن مشخص می شود.

یکی از بازارهای عمده و پر رونق آجیل، بازار انواع تخمه آفتابگردان نمکی و لیمویی می باشد. فروش این نوع تخمه به دو روش انجام می شود و بنابراین در هر روش قیمت این محصول برای مصرف کننده تغییر می کند و برای خرید این محصول با مناسب ترین قیمت باید آن را به صورت عمده خریداری کنید تا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

خرید انواع تخمه آفتابگردان به صورت فله و عمده نسبت به خریدهای جزئی مقرون به صرفه تر برای مصرف کننده می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت عمده این محصول در بازار بهترین راه ارتباط با مشاوران فروش ما می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.