فروش کلاه گیس عروسک موجب ورشکستگی میلیونر معروف شد

در حقیقت کلاه گیس عروسک موهر از مواد مختلفی ساخته می شوند و نرم، پر و مجعد هستند. همچنین ارزان تر از کلاه گیس عروسک مصنوعی است.

با این حال موهای مو ظاهری کدر با درخشندگی بسیار کمی دارند و برای عروسک هایی که ظاهر غیر رسمی تری دارند، بهترین است.

برخی از کلاه گیس عروسک موهر از پوست بز یا گوسفندی ساخته می شوند که خز آن هنوز چسبیده است. برخی دیگر از خز یا پشم از این حیوانات ساخته شده اند که به کلاه گیس پارچه ای دوخته می شوند.

(Faux) کلاه گیس عروسک خز معمولاً از خز مصنوعی مصنوعی به جای خز واقعی حیوانات ساخته می شوند.

کلاه گیس های موی انسان تا حدودی غیر معمول است، اما هنوز هم برای ساختن کلاه گیس عروسک BJD استفاده می شود و طبیعی ترین ظاهر را ارائه می دهد.

کلاه گیس

در حالی که مزیت اصلی موی انسان این است که می‌توانید آن‌ها را مانند موهای معمولی انسان صاف کنید، رنگ کنید و حالت دهید، اما با همان مشکلاتی مانند موخوره، موخوره و موارد دیگر همراه است.

کلاه گیس عروسک آلپاکا می تواند بسیار گران باشد اما بسیار نرم است و می تواند بسیار واقعی به نظر برسد. همانطور که از نام آن مشخص است، آنها از پشم آلپاکا ساخته می شوند.

توجه داشته باشید که برخی از تولیدکنندگان آسیایی از کلاه گیس عروسک خز به عنوان موهر یاد می کنند، زیرا “mo” در زبان کانتونی، چینی به معنای خز است.

محل پیدا کردن کلاه گیس عروسک BJD: وقتی نوبت به خرید کلاه گیس های BJD می رسد، اولین جایی که من بررسی می کنم Etsy است. تعداد زیادی کلاه گیس ساز در آنجا وجود دارند که می توانند اندازه، رنگ و مدل دقیقی را که می خواهید به شما ارائه دهند.

اکثر شرکت های BJD کلاه گیس عروسک را برای فروش در مغازه های خود ارائه می دهند. اگر قبلاً از آنها عروسک می‌خرید، این کار بسیار مفید است. شما به سادگی می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و اقلام شما با هم خواهند رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.