قیمت روز تخمه آفتابگردان نمکی

قیمت تخمه آفتابگردان نمکی با توجه به کیفیت و طعم آن متفاوت است. اگر تخمه آفتابگردان را از مراکز فروش و تولید کنندگان به طور مستقیم خریداری کنید ، قیمت پایین تری پرداخت خواهید کرد.

قیمت روز تخمه آفتابگردان نمکی

سرانه مصرف تخمه آفتابگردان در کشور

سرانه مصرف تخمه آفتابگردان در کشور

بیشتر بخوانید: تخمه آفتابگردان فلفلی

تخمه آفتابگردان از مغز های بسیار مغذی و مفید می باشد. طبع تخمه آفتابگردان گرم و خشک می باشد. این تخمه گیاهی با ارزش دارای خواص فراوان می باشد. مصرف تخمه آفتابگردان به طور روزانه برای بدن بسیار مفید می باشد. از این رو توصیه می شود ، از مصرف آن غافل نشوید. تخمه آفتابگردان سرشار از کالری ، اسید های چرب امگا ۳ ، ویتامین  E ، A،  D ، املاح فراوان ، کربوهیدرات ، سدیم و پروتئین می باشد. هر کدام از این ویتامین ها و املاح فواید زیادی برای بدن دارند. تخمه آفتابگردان بعد از چایی دومین مواد خوراکی مورد علاقه و رایج در کشورمان می باشد. به نوعی سرانه مصرف تخمه آفتابگردان بسیار بالاست. مصرف تخمه برای سلامت پوست و جلوگیری از چین و چروک پوست مفید است و همچنین تخمه خام از پوست در مقابل اشعه بنفش محافظت می کند. این مغز مغذی به کاهش کلسترول کمک میکند و در نتیجه باعث کاهش بیماری های قلبی عروقی می شود.

از سوی دیگر به کاهش فشار خون کمک می کند. همچنین مصرف روزانه آن از سرطان پروستات در مردان جلوگیری می کند و برای سلامت و پیشگیری از بیماری های مغزی تاثیر گذار است. به طور معمول در هر صد گرم تخمه آفتابگردان حدود ۵۸۰ کالری وجود دارد. برای سلامت کبد می توانید ، روزانه تخمه مصرف کنید. البته مصرف بیش از حد تخمه ممکن است ، در برخی افراد باعث جوش زدن در پوستشان شود. برای تسکین و تخفیف درد های رماتیسمی تخمه آفتابگردان مصرف کنید. همچنین این مغز مغزی برای درمان سرما خوردگی و سر درد های ناشی از آن بسیار موثر می باشد. امروزه توسط کارخانه ها مغز تخمه به صورت بسته بندی و بو داده تولید و به بازار عرضه می شود. تخمه آفتابگردان یک آنتی اکسیدان عالی برای حل کردن چربی ها می باشد. کسانی که به دنبال چاقی هستند ، روزانه به اندازه یک پیاله تخمه بخورند ، تا تاثیر آن را ببینند. سرانه مصرف تخمه های مختلف که در کشورمان وجود دارند ، در سطح بالایی می باشد.

تولیدکننده بزرگ تخمه آفتابگردان نمکی

تولیدکننده بزرگ تخمه آفتابگردان نمکی تولید تخمه آفتابگردان توسط تولید کنندگان و کارگاه های تولید انجام می شود. تخمه ها را از کشاورزان خریداری نموده و سپس در کارگاه ها و کارخانه های مربوطه نمکی می کنند. بعد از آماده کردن در اختیار فروشگاه ها و نمایندگی های فروش قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.