واردکننده تخمه کدو تنبل خام

تخمه یکی از خوشمزه ترین و بهترین خشکباری است که در انواع مدل های و طعم های مختلف به بازار عرضه می شود.

تخمه کدو جزو تخمه های پرطرفرداری است که از خشک کردن تخم ها کدو تنبل خام به دست می آید و دارای ارزش غذایی بالایی نیز است.

به دلیل اینکه میزان خریداران این مدل تخمه در کشور خیلی زیاد می باشد می توان اعلام کرد که ایران واردکنندا تخمه کدو تنبل خام از کشور های مختلف می باشد.

واردکننده تخمه کدو تنبل خام

روش انبارداری تخمه کدو خام

روش انبارداری تخمه کدو خام از جمله روش های انبارداری تخمه کدو خام به شکل موارد گفته شده در زیر می باشد:.

  1. از اصول اصلی نگهداری تخمه در انبار ها این است که حتما باید آن ها را در داخل بسته بندی های کاملا بهداشتی و استریل پلاستیکی و یا کارتن های مقوایی ریخت و درب ان ها را به طور کامل بسته بندی و پلمپ کرد به شکلی که هیچ گونه هوایی وارد آن ها نشود.
  2. تخمه ها هرگز نباید در محیط نم دار و دارای رطوبت قرار داشته باشند بنابراین محیط انبار باید به طور کامل خشک باشد و در هنگام بارندگی هیچ آبی وارد انبار نشود.
  3. بهتر است که در قسمت بالایی و زیرین بسته بندی های تخمه کدو از پلاستیک استفاده شود تا حشرات و نم زمین به تخمه آسیبی نرساند.
  4. محیط داخلی فضای انبار بهتر است کاملا تاریک و بدون نور باشد تا حالت خام بودن و کیفیت تخمه ها از بین نرود و تردی و خوشمزه گی آن به همان شکل باقی بماند.
  5. از قرار دادن تخمه در زبر نور خورشید و یا تابش نور آن جلوگیری کنید زیرا رنگ و طعم تخمه به سرعت تغییر می کند.
  6. به طور کلی انبارداری تخمه خام کار سخت و دشواری نمی باشد ولی حتما باید برای اینکه محصول سالم و با کیفیت بماند به موارد گفته شده در بالا توجه کنید.

شرکت توزیع تخمه کدو تنبل

شرکت توزیع تخمه کدو تنبل این روز ها به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای تهیه و خرید انواع تخمه به ویژع تخمه کدو بر میزان تولیدی این محصول و نیز بر تعداد شرکت های توزیع تخمه کدو تنبل روز به روز افزوده می شود تا بتوانند پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان باشند.

در این شرکت توزیع تخمه قیمت محصول بر اساس ویژگی ها و عوامل زیر مشخص و تعیین می شود:

  1. اندازه و مقدار تخمه موجود در بسته بندی
  2. نوع مدل بسته بندی
  3. درجه کیفیت و مرغوبیت محصول
  4. تمیز و سالم و بهداشتی بودن محصول خریداری شده
  5. تاریخ تولید و مصرف آن

شما می توانید برای خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که به نوعی شرکت توزیع کننده تخمه کدو تنبل می باشد مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.