پیر مردی با خوردن رب گوجه فرنگی دست ساز 20 سال جوانتر شد

متخصصان زیبایی توصیه می کنند که رب گوجه فرنگی دست ساز را در رژیم غذایی قرار دهید، زیرا لیکوپن تأثیر مثبتی بر وضعیت پوست دارد. محتوای کالری آیا رب گوجه فرنگی برای شکل مضر است؟ محتوای کالری آن از 75 تا 125 کیلو کالری در هر 100 گرم محصول است.

با توجه به اینکه این محصول به صورت رقیق استفاده می شود، تاثیری در افزایش وزن ندارد. علاوه بر این، ویتامین های گروه B فرآیندهای متابولیک را تسریع می کنند و به سوزاندن کالری اضافی کمک می کنند.

مانند هر محصول دیگری، رب گوجه فرنگی نیز ویژگی های خاص خود را دارد که تأثیر منفی بر بدن دارد. دارای محتوای بالایی از اسیدهای آلی است: مالیک و سیتریک.

بنابراین، با افزایش اسیدیته معده، می تواند باعث سوزش سر دل شود که با تحریک غشاهای مخاطی معده و روده ایجاد می شود.

رب گوجه فرنگی به خودی خود نمی تواند به سلامتی آسیب برساند، مشکلات زمانی ایجاد می شود که تولید کنندگان سعی می کنند هزینه تولید را کاهش دهند.

رب گوجه فرنگی

از مفیدترین مواد استفاده نمی شود: تثبیت کننده ها، مواد نگهدارنده، کاراژینال، نشاسته، طعم دهنده ها و تقویت کننده های طعم.

چنین محصولی هزینه کمتری دارد ، اما از نظر ظاهری عملاً با خمیر با کیفیت بالا تفاوتی ندارد. اگر ماندگاری طولانی روی شیشه مشخص شده است و لیست مواد تشکیل دهنده بیش از دو جزء است، بهتر است از خرید چنین محصولی خودداری کنید. بیشتر ضرر خواهد کرد تا فایده.

کیفیت کنسانتره گوجه فرنگی نیز تحت تأثیر مواد اولیه است. اگر از گوجه فرنگی نارس استفاده شود، محصول نهایی حاوی گوشت گاو ذرت خواهد بود. این جزء بهتر است نخورید.

ترکیب شیمیایی ارزش غذایی رب گوجه فرنگی 102 کیلوکالری در هر 100 گرم است و نسبت انرژی B:L:U 19%:0%:75% است. این یک محصول رژیمی است.

برای ضخیم شدن بافت رب، تولید کنندگان بی پروا یک ماده اضافی را به ترکیب آن وارد می کنند – نشاسته، که ارزش غذایی رب را افزایش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.