فروش تخمه کدو درشت خام

تخم کدو برای پوست: امروزه افراد به سلامتی پوست صورت و بدنشان بسیار اهمیت می دهند برای حفظ و سلامتی باید چربیهای ضروری را تکمیل کنید در تخم کدو چربی ضروری وجود دارد که سطح رطوبت پوست را حفظ می کند و از آکنه و مشکلات پوستی جلوگیری می کند بنابراین سبب انعطاف پذیری پوست می شود می توانید از این طریق پوست صورتتان را درمان کنید و از جوش زدن پیشگیری شود، نیز خاصیت اصلی آن را می توان به ضد باکتری و ضد پیری اشاره کرد و با وجود رادیکالهای موجود از چین و چروک و پیر شدن پوشت محافظت می کند.

خواص تخمه کدو برای کاهش کلسترول بدن: از مهم ترین ویژگی این محصول می تواند به کاهش سطح کلسترول اشاره کرد نیز کلسترول در جذب پروتئین و چگالی پایین در روده شما می شود این محصول دارای عنصر مس می باشد و این امر سبب افزایش گلبول قرمز می شود در نتیجه به سلامت قلب کمک بسیاری می کند.

تخم کدو برای مردان: با مصرف تخمه کدو در آقایان سبب افزایش اسپرم می شود و افرادی که ناباروری دارند عنصر روی در تخمه کدو با مقادیر بالایی دارد می تواند اسپرم را تقویت می کند امروزه یکی از پر مصرف تریین تنقلات تخمه می باشد که باعث شده فروش تخمه کدو در این راستا افزایش فوق العاده ای را داشته باشد.

خواص کدو برای مشکلات مثانه و مجاری: کسانی که می خواهند این بیماری را درمان کنند تخم کدو در بهبود عملکرد مثانه بسیار عالی می باشد همچنین تخم کدو برای عضلات لگن و تقویت آن بسیار موثر می باشد چراکه در کاهش و جلوگیری از عفونت ادراری بسیار عالی است.

تخمه کدو درشت

استفاده از تخمه کدو درشت و تخمه آفتابگردان ریز می تواند کمک به دفع بیماری روده و معده کند و افرادی که به بیماری کرم روده بزرگ مبتلا هستند نیز با استفاده منظم و روزانه از این محصول به یلامتی خودشان کمک کند و در افرادی که داری بیماری یبوست هستند می تواند با دارا بودن فیبری که در آن وجود دارد کمک به روانتر شدن حرکات روده کوچک کند و با دارای بودن روغن طبیعی در آن دفع بهتری را رغم بزند.

ناگفته نماند افرادی که دچار چربی خون هستند و یا فشار خون دارند ممکن است بعد از مصرف این محصول دچار سردرد شوند یا صورت آنها بخاطر داشتن نمک قرمز شود که باید با پزشک خود مشورت کنند تا آسیب جدی به آنها واد نشود.

تخمه کدو تنبل می تواند با دارا بودن آنتی اکسیدان کمک به خارج شدن رادیکال آزاد پوست گردد و سلامتی پوست شما را افرایش می دهد استفاده از تخمه کدو درشت می تواند به افرادی که دچار التهابات روده ای هستند از تخمه های کدو تنبل بصورت خام استفاده کند بسیار کمک به رفع کرم روده می کند و باید بدون نمک مصرف شود.

بتوانند این مشکل را بر طرف کنند می توانند برای بهبود یافتن از این عرضه کمی آبلیمو مصرف کنند تا سطح اسید بدنشامن متعادل شود تخمه می تواند مواد مضر در کلیه را پاکسازی کند و از سنگ کلیه جلوگیری کنید و برای آن مفید باشد.

تخمه کدو خام

شما می توانید تخمه های خام را در فر بو داده کنید که دستورالعمل آن بدین صورت است که ابتدا دانه های کدو را شسته و اجازه می دهیم کاملا خشک شوند سپس درون سینی فر پهن نموده، روی آن نمک می پاشیم و به مدت 2 ساعت درون فر قرار می دهیم.

در این مدت، تخمه ها باید چند بار از فر بیرون آورده شوند، هم زده و مجدد درون فر قرار گیرند در ضمن بعد از گذشت این دو ساعت فر را خاموش نموده و به مدت 1 ساعت اجازه دهید تا تخمه ها درون فر بماند و بعد آنها را استفاده کنید.

این تخمه هم مانند سایر مواد غذایی دیگر علاوه بر فواید نیز مطمئنا معایبی هم دارا می باشد که یکی از مضرات این دانه این است که محرک میگرن است بنابراین کسانی که دچار سر دردهای شدید و میگرنی هستند بهتر است تخمه کدو خام مصرف نکنند یا اینکه حداقل با پزشک معالج خود مشورت نمایند برخی از افراد ممکن است به تخمه کدو تنبل آلرژی داشته باشند و با خوردن آن سبب ایجاد علائمی از قبیل خارش بدن و گرفتگی بینی شوند که در صورت بروز این علائم سریع به بیمارستان نیز مراجعه کنند.

ماده ای که باعث ایجاد ترشحات چربی در پوست می شود، سبوم نام دارد که باعث ایجاد لکه و کدر شدن پوست می گردد، شما می توانید تخمه کدو تنبل را به صورت خمیر در آورده و بر روی پوست خود بمالید چرا که این ماده باعث کنترل چربی پوست می گردد.