دامادی با سس شکلات سفید موجب مسمومیت عروس شد

این دستور تهیه سس شکلات سفید در تهیه شکلات بسیار خوب است، در حالت ایده آل یک شکلات دست ساز با بیش از 3 ماده تشکیل دهنده است.

اگر می‌توانید سویا را تحمل کنید، شکلاتی که «لسیتین سویا» را در فهرست مواد تشکیل می‌دهد، لزوماً بد یا بازار انبوه نیست. فقط به خاطر داشته باشید که اگر از شکلات چیپسی استفاده می کنید باید آنها را خیلی ریز خرد کنید زیرا اندازه آنها خوب ذوب نمی شود.

با این حال مشکل استفاده از شکلات بی کیفیت از هر شکلی این است که این سس ستاره هر غذایی است. هر چیزی که انتخاب کنید تا از طریق این سس آغشته به شکلات بشویید بیشتر طعم شکلات خواهد داشت بنابراین مارک هایی مانند Guittard، Beyond Good یا Valrhona را انتخاب کنید.

در اینجا ایده هایی از غذاهای عالی برای فرو بردن در سس شکلات آورده شده است:

سس

طرز تهیه سس شکلاتی: یک کاسه و قاشق کوچک را به همراه یک چاقوی تیز و تخته برش روی پیشخوان قرار دهید. مقدار شکلات تخته ای خود را اندازه بگیرید یا وزن کنید و آن را روی تخته قرار دهید. شکلات را خرد کنید، به طوری که مانند شکل تراشه شود. اندازه قطعات نباید بیشتر از 5 میلی متر باشد و کاملا نازک باشند.

در مرحله بعد، 1/4 فنجان (4 قاشق غذاخوری) شیر را در کاسه بستنی اندازه کنید و بسته به قدرت مایکروویو، شیر را به مدت 10-15 ثانیه در مایکروویو گرم کنید. پس از گرم شدن شیر، بلافاصله آن را از مایکروویو بیرون بیاورید و شکلات خرد شده را مانند شکلات در لایه نازک به آن اضافه کنید.

بگذارید مواد به مدت دو دقیقه بماند. این زمان به شکلات اجازه می دهد تا به آرامی ذوب شود نه اینکه در دماهای بسیار متفاوت با هم بسوزد یا با هم مخلوط شود. اگر تاب نیاورد، چربی و مواد جامد شروع به جدا شدن می‌کنند و شبیه شیر می‌شوند.