کمربند چرم گاومیش که موجب بالا رفتن اعتماد به نفس شما می شود

اکثر ما حداکثر یک یا دو کمربند چرم گاومیش داریم معمولاً مشکی و قهوه ای. اما اکثر مردان متوجه نیستند که آنچه ما به عنوان یک کالای کاملاً کاربردی و معمولی درک می کنیم می تواند یک لباس را بسازد و آن را خراب کند.

کمربند به صورت بصری لباس شما را به هم نزدیک می کند. یک اکسسوری کلاسیک مردانه آخرین نکته.

کمربند چیست؟
کمربند یک سیستم بستن است که با استفاده از کشش به دور کمر می‌چرخد تا شلوار افراد را نگه دارد. یک تکه ریسمان می تواند در مواقع اضطراری کمربند باشد.

همچنین روشی برای حمل و نقل اشیا است. اما بیشتر قوس ها صرفاً تزئینی هستند. اکثریت قریب به اتفاق کمربندها دارای دو قسمت هستند: سگک و بند.

بسیاری از کمربندها همچنین دارای یک حلقه محافظ و یا انتهای انتهایی هستند (انتهای انتهایی معمولاً فلزی یا چرمی روی کمربندهای پارچه ای است). انتهای انتها از انتهای کمربند محافظت می کند و می تواند سگک را تسهیل کند.

کمربند

پس از خم شدن، حلقه محافظ از تکان دادن انتهای آزاد به اطراف جلوگیری می کند. در برخی از کمربندها، تسمه و سگک به طور دائم به هم متصل می شوند. در برخی دیگر، آنها را می توان جدا و بسته کرد. به قسمتی از سگک که آن را به کمربند متصل می کند، چپق می گویند.

چرم گاوی رایج ترین چرم مورد استفاده برای کمربند است و انواع مختلفی دارد:

چرم کامل بهترین ظاهر و بادوام ترین است، در حالی که پوست گوساله نرم ترین و انعطاف پذیرترین است. کمربندهای رسمی با بهترین کیفیت پوست گوساله کامل خواهند بود.

چرم بافته شده با سگک به سبک قاب برای ساخت کمربندهای بسیار قابل تنظیم استفاده می شود: می توانید چنگال را در هر سوراخی در قیطان قرار دهید.

چرم بافته شده چند رنگ یک ظاهر غیررسمی تابستانی است، در حالی که چرم بافته شده تک رنگ برای کت و شلوار خیلی معمولی است، اما با یک کت اسپرت همخوانی دارد.

چرم ابزاردار با “ابزار” تزئین شده است، یک فرآیند مهر زنی که نقش هایی را روی چرم باقی می گذارد و سپس آن را لکه می کند تا برجسته شود. کمربندهای ابزار با لباس های ساده مانند یک شلوار جین و یک پیراهن ساده دکمه دار به خوبی کار می کنند.

جیر همچنین اغلب برای کمربندهای معمولی استفاده می شود. دوام کمتری نسبت به چرم تمام دانه دارد، اما اغلب برای استحکام بیشتر دارای پشتی چرمی تمام دانه است.