قیمت روز تخمه کدو صدفی

تخمه کدو صدفی از مرغوب ترین و محبوب ترین تخمه کدو به شمار می رود که از بازار بسیار خوبی برخوردار  می باشد و افراد زیادی متقاضی خرید این محصول با بالاترین کیفیت با ارزان ترین قیمت می باشند، اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است از قیمت روز تخمه کدو صدفی اطلاع کسب نمایید تا این محصول را با قیمت مناسب و ارزان تهیه و خریداری نمایید.

قیمت روز تخمه کدو صدفی

آشنایی با تخمه کدو صدفی

آشنایی با تخمه کدو صدفی تخمه کدو صدفی همانند تخمه کدو گوشتی از مهمترین نمونه های آجیل به شمار می رود و به دلیل خواص بسیار زیاد آن در طب سنتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، تخمه کدو دارای انواع ویتامین هایی وانند ویتامین C , B است و سر شار از آنتی اکسیدان می باشد همچنین دارای مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، پتاسیم و کلسیم می باشد.

یک فنجان تخم کدو دارای 228 کالی می باشد و به دلیل داشتن فیبر بالا می تواند به سلامتی دستگاه گوارش کمک بسیار زیادی نماید. این محصول نسبت به رطوبت و گرما بسیار حساس است و اگر در معرض اشعه آفتاب و رطوبت قرار گیرد به سرعت کپک می زند در نتیجه برای نگهداری بیشتر این محصول بهتر است آن را در ظرف مناسب و به دور زا آفتاب و رطوبت نگهداری نمایید.

روی و سلنیوم موجود در این تخمه کدو می تواند برای پوست و مو بسیار مناسب باشد و با تولید کلاژن در پوست کمک می نماید و پوست را در برابر انواع آلاینده ها مصون نگه دارد.

تخم کدو به دارای مقادیر زیادی مس و آهن می باشد که این امر به تولید گلبول قرمز و جذب اکسیژن کمک بسیار زیادی می کند و می تواند به افرادی که دارای بیماری کم خونی هستند کمک نماید تا سطح جذب اکسیژن در خون آن ها را بالا برده و به گردش بهتر خون و درمان این بیماری کمک بسیار زیادی می نماید.

تولید کننده تخمه کدو صدفی

تولید کننده تخمه کدو صدفی تولید کننده تخمه کدو صدفی تلاش می کند تا با تولید تخمه کدو با کیفیت بالا و عرضه آن با قیمت بسیار ارزان  شرایط را برای خرید این محصول تسهیل نماید.

متقاضیان خرید انواع تخمه کدو درشت می توانند کالای مورد نیاز خود را از این تامین کننده به صورت مستقیم و عمده خریداری نمایند، خرید مستقیم این کالا به متقاضیان این فرصت را می دهد تا بتوانند این کالا را با قیمتی بسیار ارزان تر از بازار و به همراه کیفیت عالی تهیه و خریداری نمایند.

در ضمن این متقاضیان می توانند با خرید عمده این محصول، کالای مورد نیاز خود را با پرداخت پول کمتری با حجم بیشتری خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.