آلو بخارا قرمز در زمان قاجار مخصوص آشپزخانه دربار بود

آلو برای پوست های چرب و مستعد آکنه بسیار مفید است زیرا ویتامین های A و C موجود در آن به کاهش چربی اضافی پوست و از بین بردن جوش های سرسیاه، آکنه و جوش کمک می کند.

آلو بخارا قرمز پوست را نرم می کند، پوست را از سموم پاک می کند و به رفع تحریکات و آلرژی های پوستی کمک می کند.

ویتامین E موجود در آلو بخارا غشای سلولی را تقویت می کند، از حمله رادیکال های آزاد به فولیکول های پوست سر جلوگیری می کند و باعث رشد بهتر مو می شود.

ویتامین C و سایر ترکیبات موجود در آلو بخارا با باکتری های روی پوست سر مبارزه می کند و به درمان شوره سر کمک می کند. آهن فراوان موجود در آلو بخارا باعث بهبود جریان خون در پوست سر شده و با تغذیه و اکسیژن رسانی بهتر فولیکول های مو به تقویت و ضخیم شدن موها کمک می کند.

آلو بخارا برای درمان انواع اختلالات و مشکلات مو که به فولیکول های مو آسیب می رساند، به ریزش مو کمک می کند یا رشد مو را کاهش می دهد مفید است.

آلو

آلو بخارابرای کمک به درمان طاسی با الگوی مردانه استفاده شده است. مصرف آلو بخارا به حفظ رنگ طبیعی مو کمک می کند و از سفید شدن و سفید شدن زودرس موها جلوگیری می کند.

ویتامین C و سایر ترکیبات موجود در آلو بخارا با باکتری های روی پوست سر مبارزه می کند و به درمان شوره سر کمک می کند.

آهن فراوان موجود در آلو بخارا باعث بهبود جریان خون در پوست سر شده و با تغذیه و اکسیژن رسانی بهتر فولیکول های مو به تقویت و ضخیم شدن موها کمک می کند.

آلو بخارا برای درمان انواع اختلالات و مشکلات مو که به فولیکول های مو آسیب می رساند، به ریزش مو کمک می کند یا رشد مو را کاهش می دهد مفید است.

آلو بخارا برای کمک به درمان طاسی با الگوی مردانه استفاده شده است. مصرف آلو بخارا به حفظ رنگ طبیعی مو کمک می کند و از سفید شدن و سفید شدن زودرس موها جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.